Kan du huske, hvorfor du/I/man startede jeres virksomhed?

Det kan lyde banalt og det er det faktisk også. Men spørgsmålet for oven har en dybere dimension, som i disse tider synes mere aktuel end nogensinde.

Begrebet hedder Content Marketing og det handler om hele bevæggrunden for, hvorfor I er endt der, hvor I står i dag.

Skal man ikke udvikle sig og finde nye innovative retninger i en moderne virksomhed? Jo, det siger de kloge, men hvad er din målgruppes egentlige behov?

De fleste almindelige mennesker er trætte af at høre om den udvikling, som de i øvrigt føler sig hægtet af for længst. De trænger til autentiske følelser, som ligger helt inde i virksomhedens DNA.

Måske kan du indimellem ”glemme” hvorfor du går på arbejde. Måske føler du, at det som før gav mening, er blevet en triviel hverdag uden mærkbar værdi. Men fat mod.

Der findes en særlig grund til, at netop din virksomhed stadig er en realitet og denne grund skal findes i virksomhedens fundament.

Find ind til kernen v.h.a. content marketing og husk dig selv på hvorfor du/I/man i sin tid startede op.

Så kan det være, at dine kunder også kan mærke, hvorfor de selvfølgelig skal vælge dig.

Kvalitetsindhold bygger på organisk optimering. Kontakt Artinn tekstbureau i dag og hør om mulighederne, for at bruge storytelling til at øge tilliden.

Share This